Underbar morgon

Igår när jag vaknade var det här det första jag såg


Han är ju bara för söt!!! Min älskade "lilla" prins. På söndag ska han döpas, Melker Gustav Åkerling.

Igår var det en städ- och tvättdag som avslutades med en mysig fika på stan tillsammans med Maria och Ulrika från mammagruppen och Lina.


Vi städade inte hela förmiddagen utan hann med en liten tuppis också. Myspys!


Dagens Melker


Idag ska vi pyssla här hemma tillsammans med Lina och Filippa, eller rättare sagt jag och Lina ska pyssla och vi hoppas att de små ligger snälla och glada och leker i babygymmet. :-) Vi får väl se... *haha* Vi har tänkt att trycka canvastavlor och börja på scrapbookalbum till de små. :-)

Hoppas ni Alla får en underbar fredag, snart är det helg. :-)

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0