Bilder

Hej!

Lite bilder, tyvärr inga från dopet men det kommer...


Melker i hans nya vagn, en Bugaboo. Vi är båda superdupernöjda!!! :-)


Bilden är tagen när jag och Melker igår var och shoppade i Gränby centrum. Han älskar redan att shoppa, det är mammas pojke det. *hihi*


Melker tycker också om att pyssla, eller i alla fall att titta på när mamma pysslar. Just nu håller jag på med ett scrapbookalbum från vår smekmånad. Tänkte sedan göra ett om Melkers första månader, så kul att scrapbooka!


Som ni ser på bilderna så är det en glad och go kille jag är hemma och myser med. :-)


Idag provade vi banangröt och det verkade gott...och kladdigt. Palsternacks- och morotspuré är också favoriter hos M. Potatis är däremot ingen höjdare, Melker får kväljningar varje gång jag provar. :-(


Idag har vi haft en fantastisk dag i Bålsta, var och mös med Karin och Allis. Gick till Gröna Dalens IP där hela skolan hade friluftsdag och sedan åt vi god lunch på Åbergs. Solen sken och det var en sådan där dag då man bara går runt och njuter av livet som är sååååååååååå underbart.

Imorgon ska vi till Sthlm och heja på pappa Erik som ska göra sin sista etapp på klassikern, Lidingöloppet. Heja, heja!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karin Larsson

sötnos och Allis blivande pojkvän ;-) underbart att mysa med er! nästa gång kommer vi till er! kramar

2011-09-27 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0