Fler reafynd idag

Hej igen!

Idag var vi på stan och köpte present till min mamma som fyller år imorgon och som vi då ska fira i Enköping. När vi ändå var på stan så smet vi in på PoP för att se om det fanns kvar något fint på deras rea, vilket det gjorde. Vi köpte bland annat en vindoverall till Melker som jag hoppas ska passa i höst, är den lite stor så är ju inte det hela världen.




Halva priset + tag 2 betala för 3 gjorde att vi "tjänade" 1100 kr. Bara vindoverallen hade kostat 899 kr på ordinare pris.


Gjorde även några fynd på Lindex
då vi hade rabattkuponger med 30% + att en av pyjamaserna var på rea. :-)





Så här blev min äppellåda när jag piffade till den


Här är ytterligare två bilder från vårat hem just nu

En tygservett runt en kruka.


Kortet fick vi då vi gifte oss förra sommaren.

Kram igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0