Melker tar sig fram

Hej!
I förra veckan började Melker ta sig fram och nu går det undan vill jag lova. Han drar sig fram och oftare och oftare ställer han sig i krypposition, även om han då inte riktigt vet vad han ska göra. :-)
I måndags gick han hårt åt vår lilla adventsgran. :-( Den har nu fått flytta in i vårat sovrum för att få vara ifred från små söta barnnypor. :-)
Melker har blivit snabb och rätt var det är så låg han ute i hallen och lekte med barnvagnens smutsiga hjul, inte jättekul tyckte hans mamma... ;-/
Igår tog vi in och klädde granen här hemma och jag  var mycket spänd på Melkers reaktion då han imorse fick syn på den när jag tände ljusen. Melker sken upp som en sol och drog sig snabbt fram till granen kände på den och sedan var det bra med det. Efetr det har han inte brytt sig om granen mer... phu! Jag som var rädd att jag skulle ångra mig redan efter en dag. ;)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0