Mammafika och lite shopping

Hej hopp!
Idag hade jag julfika med mammagruppen här hemma. "Mina" mammor och Melkers kompisar är bara sååå mysiga och jag är så glad att just dessa mammor hamnade i min mammagrupp. Fick ett jättefint vitt mateusfat med fjärilar. :-) De é bara för gulliga.
Det här bjöds på förutom lussebullar, julmust, glögg och kaffe
Igår var jag och Melker och hälsade på i Bålsta och tittade på Potentias luciatåg. Efteråt åt vi lunch med min mammalediga kollega och hennes dotter. Jag passade också på att shoppa en kofta. :-)
Har länge letat efter en kort glittrig kofta, just en sådan här. Den kommer bli jättefin till min nya Odd Molly klänning och mitt nya linne från Lindex.
Hade på mig klänningen med en svart kavaj i fredags då jag åt julbord med jobbet på Friiberghs herrgård. Det var en jätterolig kväll med ett fantastiskt julbord och skaldjursbuffé!!! Frossade i skaldjur (hummer, havskräftor, krabba mm) och var mätt hela helgen. :-)
När vi var på skolan så fick jag en jättefin julklapp av mina snälla chefer. Blir så imponerad över hur de varje år lyckas komma på så bra och personliga julklappar. Min var rosa så klart. *hihi*
Rosa ugnsform från Rice, Kusmi tea och pepparkakstryffel från Åre choklad.
Jag och Karin ordnade med julklappar till cheferna från personalen och vi fick tänka länge för att lyckas komma på något bra. Förra året gav vi personliga armband från snö vilket var svårslaget. I år blev det fotmask från Lush och gott rött vin.
En bild på min vita dalahäst som jag gjort julfin med änglavingar. Vad tycks?
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Karin Larsson

koftan ser ännu finare ut än i affären:-) ses snart! kramis

2011-12-18 @ 11:09:27
Postat av: Sara

Hade på mig koftan igår till en vit klänning och den var jättefin på. Trivdes superbra i den och ska nog ha den tillsammans med Odd mollyklänningen, som jag visade i inlägget ovan, på julafton. :-) När ses vi igen Karin?

2011-12-19 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0