Vår onsdag och torsdag

Hej hopp!

Här är lite bilder från igår och idag då vi, jag och Melker, hängt med Lina och Filippa. :-)

Onsdag
Började dagen med en promenad...tillsammans med Lina och Filippa så klart. *hihi*


På eftermiddagen ösregnade det, blixtrade och åskade så vi tände ljus och mös...





... Melker sov i 3,5 timme vilket var väldigt länge sedan han gjorde. Han tycker väldigt mycket om att ligga på mage och sova.


Myspys framför tv:n och Allsång.


Torsdag
Imorse vaknade Melker klockan 06.00 var pigg vilket jag verkligen inte var. Efter lite lek i babygymmet och mat så somnade både Melker och jag klockan 8 och sov ändå till 10, sååååååå skönt! Låg i soffan och sov tillsammans, som på bilden ovanför. Hög mysfaktor! :-)

När jag kom ur duschen imorse hade Melker vänt på sig från rygg till mage. Han hade också lyckats vrida sig ett kvarts varv. Duktiga killen! :-)


Sedan gick vi och åt unch på Broströms tillsammans med Lina och Filippa. Vet inte hur vi lyckades men både Melker och Filippa sov med jag och Lina njöt av den goda lunchen. :-)

På eftermiddagen hängde vi hemma hos familjen Asp. Melker provade Filippas gym.

(Bilden är från när vi var och åt middag hemma hos Asps förra veckan.)


Nu är det dags att sussa. Imorgon kommer mamma och hälsar på och äter lunch med oss. Ska passa på att städa medan hon leker med Melker. Tjo ho va kul!

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0