Vår tisdag

Todilo!

Idag har Erik börjat jobba igen så nu är det bara jag och Melker hemma. Idag kändes som den första riktiga mammalediga dagen då Erik bara jobbade 14 dagar, efter att Melker föddes, innan sommarlovet. Vår dag har varit toppen då vi myst med Lina och Filippa hela dagen. :-) Pappa kom också förbi en snabbis på fika.

Vår tisdag i bilder

Melker satt alldeles tyst och bara tittade på Filippa. Tänk vad mycket roligt de kommer att ha tillsammans i framtiden.


Melker tittar på Måns och Allsång. :-)


Söndagens mammaoutfit, har på mig min nya jacka/kavaj från H&M. Känner redan att den kommer bli en favorit i höst.



I söndags köpt jag den här roliga dreggelhaklappen på Åhléns.



"Splash guard, fluid absorber" *Haha*








I lördags var familjen Lagerqvist på fika hos oss. Vi har inte träffats på hela sommaren så det var supermysigt att ses igen. Jenny har börjat nytt jobb och jag kommer sakna henne såååå MYCKET då jag kommer tillbaka från mammaledigheten. :( *snyft* "...all by my self..."






Igår var min kusin här med sina två barn och fikade och träffade Melker för första gången. :-) Mycket fika blir det när man är lattemamma men försöker vara duktig hålla igen, gravidkilona ska bort! Jag och Lina har idag bokat in ett step- up pass på fredag. Har redan lite ångest över mitt dåliga flås och den träningsvärken jag kommer att ha på lördag. Bara att bita i det sura.. Hej och hå, kämpa på!


Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilka fina bilder - Melker är för söt=) Ser fram emot att träffa er alla när jag kommer hem. Kommer ni till Enköping på söndag?



Kram

2011-08-11 @ 07:21:42
Postat av: Sara

Magnus: Självklart kommer vi hem och träffar dig på söndag brorsan. Melker har växt jättemycket och längtar till att få träffa dig och visa vad han lärt sig medan du har varit i indien. Puss & Kram SysterYster

2011-08-12 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0