På bättringsvägen :-)

Hej på er Alla vänner!

Idag känner jag mig bättre även om jag är hes. Har i alla fall inte feber eller ont i halsen längre. :-) Igår hade jag tänkt lämna in Melker på Friskis barnpassning och själv gå på ett lunchpass men så blev det tyvärr inte eftersom jag var sjuk. Vi gör ett nytt försök nästa vecka istället. Imorgon har jag tänkt gå på ett skivstångspass, gissa om jag kommer ha träningsvärk på söndag. *haha*

En massa koppar te verkade göra susen eftersom jag känner mig bättre idag. Älskar våra stora tekoppar från Indiska. Fyndade dem förra året på sommarrean.



Här är dagens mamma Sara. Linne kanske inte passar till det gråa vädret idag men tänkte jag skulle passa på innan augusti och sommaren, rent teoretiskt, är över.



Häromdagen köpte jag dessa snygga höstskor då mina fötter blivit större sedan graviditeten och flera av mina skor blivit för små. :-( Nästan alla mina Converse är nu för trånga, viker tårna och tränger ner fötterna i dem. Aj, aj! Tror jag ska ta och beställa, på nätet, ett par nya i vitt skinn idag.



I tisdags när jag kom hem hade Erik lagat mat och köpt rosor till mig. :-) Han är världens bästa man och pappa. Puss på dig min älskling! <3





Melker älskar sin nya skallra som han fick i tisdags. :-)




Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0