Idag är Melker 3 månader :-)

Hej på er!

Idag är det 3 månader sedan Melker föddes. Det känns så konstigt att det redan gått 3 månader samtidigt som det hänt så otroligt mycket dessa månader. Han växer så att det knakar, 65,5 cm och 7240 g väger han nu. Han ler, skrattar gurglar och kan vända sig till mage från ryggläge. :-) Det händer grejer!


Han börjar växa ur liften men vad gör det eftersom han ändå inte tycker om att ligga i vagnen. Han är alldeles för nyfiken och i vagnen ser man ju inte mycket...

I söndags var vi Enköping och firade min mors födelsedag, åt som vanligt jättegod middag. Min mamma måste vara världens bäsat kock.




Melker och moster Henny (min brors tjej)


Hade min nya klänning på mig.



Melker leker i Filippas gym där vi var i tisdags på grillmiddag. :-) Nästa vecka börjar både Erik och Jens att jobba så då ska jag, Lina och kidsen hänga hela dagarna. Förhoppningvis lyckas vi gå en promenad varje dag. I måndags gick jag med i viktklubb för att försöka gå ner mina sista 9 kg från graviditeten och när jag ställde mig på vågen imorse så hade jag redan gått ner 1 kg. :-)) Min vikt innan graviditeten var 65 kg men mitt mål nu är 63 kg... Hej och hå kämpa på!


Vi har varit hemma hos mamma och pappa, torsdag och fredag, och njutit av solen. Jag var också hos min underbara frisör Linus och fick ny hårfärg. :-) Är så nöjd!






Undersöker gräset.


Idag kommer familjen Lagerqvist på fika. Ska bli så kul då vi inte setts på hela sommaren, har rest om varandra och inte varit i stan samtidigt. Längtar!


Kram på er Alla!



Kommentarer
Postat av: kattis

Hej!



Oj vad lika vi är på den bilden när du ligger på filten med Melker =)



kram kram

2011-08-09 @ 09:29:17
Postat av: Sara

Kattis, den har vi ju hört förut. Kram

2011-08-09 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0